پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 140218
آخرين اخبار از پرونده بابک زنجاني
تاریخ انتشار : 1393/10/27 13:28:31
نمایش : 1083
معاون اول رئيس جمهور در مورد بابک زنجاني گفت: جواني را از کجا وارد سيستم فروش نفت کردند که تا به امروز ما نمي‌دانيم ۲ ميليارد و ۷۰۰ ميليون پول مملکت چگونه در اختيار اين جوان قرار گرفته است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، اسحاق جهانگيري ظهر امروز در چهل و سومين جلسه هيأت نمايندگان اتاق بازرگاني ايران به موضوع ورود برخي افراد و وضع سياست‌هاي نادرست که منجر به اتفاقات بدي شد، اشاره کرد و گفت: در سال ۹۰ گفته شد که بخش خصوصي در فروش نفت ورود پيدا کند، ولي بايد پرسيد، چرا به اتاق بازرگاني نفت ندادند که بفروشد و يک مرتبه يک جوان را از کجا وارد سيستم فروش نفت کردند که تا به امروز ما نمي‌دانيم ۲ ميليارد و ۷۰۰ ميليون اين مملکت چگونه در اختيار بابک زنجاني قرار گرفته است.

وي گفت: اگر اين پول به کشور بازنگردد، براي کشور تبديل به روسياهي خواهد شد و با آنکه از روزهاي اول دولت يازدهم وارد اين ماجرا شديم و اين فرد دستگير شد، تا الان چيزي عايدمان نشده است و فقط گفته شده وکالت داده تا اموال اندکي که در کشور دارد در اختيار وزارت نفت قرار گيرد.

معاون اول رئيس‌جمهور تصريح کرد: موضوع اين است که اين فرد چگونه وارد سيستم شده و اگر مشخص نشود، ممکن است افراد ديگري وارد شوند.

وي افزود: بايد پرسيد بخش خصوصي تا کي مي‌تواند با رئيس بانک مرکزي ساعت‌ها مذاکره کند يا در هر ساعتي که بخواهد به هر وزارتخانه‌اي وارد شده و وزيرش را از جلسه بيرون بکشد. بايد مشخص شود چه کسي در پشت پرده از اين طرح حمايت کرده است.

وي گفت: تيم اين دولت ديگر هوا و هوس‌ پست‌ ندارد و با تمام توان و آبرويمان آمده‌ايم تا مشکل حل شود و قرار هم نيست، ملاحظه کسي را بکنيم.

وي ادامه داد: يک زماني گفتند پول ايران را ببريم در صرافي‌هاي دوبي بفروشيم و ظرف ۱۸ ماه ۲۲ ميليارد دلار پول اين مملکت به خارج رفت، ولي الان پتروشيمي‌ها براي عرضه ۵ ميليون دلار در بازار بايد هماهنگ کنند، مواظب باشيم دوستان ديگر به اسم فساد آدرس اشتباه به ما ندهند، ما خودمان مي‌دانيم فساد کجا اتفاق افتاده است.

جهانگيري تصريح کرد: سياست دولت، عمل به قانون و شفاف است و دولت در تمام اين زمينه‌ها عملکرد پشت درهاي بسته را نه مطلوب و نه به نفع مي‌داند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html